2015-03-18

81. Fripassagerare (61 av 365)


5 kommentarer:

  1. Snyggt foto! Jag gillar den oskarpa bakgrunden, man får verkligen känslan av att det går superfort. :)

    SvaraRadera
  2. Du är superduktig, fångat dem i farten och fick blickarna, stående applåd!

    SvaraRadera
  3. Mm, men du skulle bara veta hur många gånger jag stod och svepte med kameran :-P

    SvaraRadera
  4. Läckert foto! Gillar närvaron och fartkänslan. Hur gör du för att få bakgrunden "fartig" och vespan skarp? Rör du kameran i takt med vespan? Eller har kameran en låsfunktion för skärpan? Jag har för mig att min kamera har en sån men jag har glömt var den sitter/hur man gör.

    SvaraRadera
  5. Jag "åker med" i farten med kameran. Lite speciell teknik som man får öva en hel del på. Bästa skärpan på dem som åker förbi får man ju om man kör kameran i precis samma hastighet som trafikanterna :-P Väldigt kul är det i alla fall att stå i ett livligt gathörn och försöka fånga de förbipasserande i flykten. Men man ser rätt komisk ut!

    SvaraRadera